Monday, April 7, 2008

dedma

ang sabi ni michiko sa akin, dedma daw ang pinaka-powerful na panlaban sa kaaway. pero hindi ako ang tipong nandededma lang, especially if someone claims na she's my friend and she's posting all those nasty comments in my blog, calling me ambisyosa, ilusyonada at gumagawa lang ng kuwento to get the sympathy of my friends! definitely di ko kayang dedmahin iyon. i have to fight back.

and good thing i have my friends to defend me... hindi ako naghahanap ng kakampi para i-gang up itong nag-leave ng comments na ito. pero it feels good to know that people are actually on my side.

to you, anonymous poster... if you're really my friend, you wouldn't be saying those things, hiding behind a fake multiply account. if you're really my friend, you will be honest to me and tell me who you really are.

***

i just saw the teaser of your song presents sayang na sayang. kinilabutan ako when i saw it. wala lang, nagandahan ako sa trailer. and this one is really special kasi nga ako nagsulat ng lahat ng episodes.

***

i heard utoy will be delayed. plug ko na lang ang dyosa. heto ang official blog ng fantaserye ni anne curtis.

***

i was disappointed with toto's concert. i only wanted to hear "i'll be over you" pero di nila kinanta ng buo. and ang lea, tinugtog nga nila, di naman kinanta. i read na marami din na-disappoint sa concert. pero oks lang. nag-enjoy naman ako sa company. i watched with bats and allen. and after the concert, allen and i went to the bar sa baba ng condo namin. masaya lang to be with friends na tagal mo na di nakakausap.

this saturday, i will be watching the company and pda top 6's concert with ilai and che che. can't wait!

1 comment:

Angelo said...

friend, i also found out recently that someone has been saying stuff about me. pero deadma na lang kasi di dapat patulan. but you know what, it really feels to good to know that there are friends who stand up for you when you're not around to defend yourself.