Sunday, June 21, 2009

aylavet

huwaw. they liked the script. "ok na sa akin to, wala akong comments." parang gusto ko umiyak at yakapin ang mga directors ko...

***

a new character arrives sa week four ng katorse... i love his character. mas lalo ko siyang minahal when i learned who's going to play the role. aylavet.

at para sa character nya ang song of the moment ko: ang the man who can't be moved ng the script.

song of the moment: some try to hand me money they don't understand / i'm not broke, i'm just a broken-hearted man / i know it makes no sense but what else can i do / how can i move on when i've been in love with you - the man who can't be moved, the script

quote for the day: "every problem that comes to you has a message from God," sermon ng pari kanina.

what i learned recently: kapag hindi ka na natatakot na makasalubong o makita unexpectedly ang ex mo, that means nakapag-move on ka na kasi wala ka na pakialam sa iisipin o sasabihin niya. aylavet!

No comments: