Sunday, May 26, 2013

Surreal

Sa birthday party ng head writer ko kagabi, katabi ko si G Tongi and she asked me what keeps me busy lately. I told her I'm writing a book. She shrieked and said she was happy for me.

Yes, I'm writing a book. Sent samples of my writing to a Publisher and they said gusto nila I publish ang book ko.

Surreal. Hindi pa rin ako makapaniwala.

When I posted this sa FB, ni-like ni C. First time na nag like sya ng post ko. And he seldom goes online.

Kinilig na naman ako.

"Inisip nya ba na starring sya sa libro kaya niya ni-like?" Tanong ni Claring.

Buong Linggo, nakangiti lang ako. Hindi pa rin makapaniwala. Dreams do come true!

Yung mga nagsabing bibili kayo ng book ko... This is is!!!

Makapagsulat na nga...need to write 15 more entries to finish the book... Wiiiiii.

6 comments:

kalansaycollector said...

congrats po! :)

ihcahieh said...

What I find surreal is kung paano ka hindi makapaniwala e writer ka naman talaga. You have what it takes. Don't doubt yourself too much. :)

laarni said...

Bibili ako, promise

Angelo said...

Congrats, friend! Proud of you! :D Looking forward to the launch.

Anonymous said...

@ ate noreen, nakita ko na si C sa fb mo. hehehe.

keep it up and more power!

aouie said...

congrats! keep us posted pag naprint na so we can buy.